Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie firmę, która nie ma swojej własnej strony internetowej. Praktycznie każdy ma dzisiaj dostęp do internetu, czy to za pośrednictwem smartfona czy komputera. Potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę odpowiednie frazy i liczy na to, że otrzyma wynik, który zaprowadzi go do strony internetowej przedsiębiorstwa gdzie szybko i sprawie zrealizuje swoje zakupy. Nawet dla firm, które działają jedynie lokalnie i stacjonarnie, strona www jest istotnym źródłem informacyjnym dla nowych i obecnych klientów. Jakie jeszcze zalety posiada dobrze wykonana strona internetowa?
Chcę mieć firmową stronę internetową!
Jeśli powyższe argumenty przekonały cię do założenia strony internetowej to warto rozważyć opcję, aby tego typu odpowiedzialne zadanie wykonała dla ciebie odpowiednio doświadczona agencja marketingowa, która ma w swoim dorobku tworzenie stron internetowych dla firm. 48 Media, której ofertę możesz zobaczyć pod adresem https://48media.pl ma na swoim koncie bogate portfolio wykonanych zleceń. Każda wykonana strona jest zgodna z aktualnymi trendami panującymi w internecie, więc możesz mieć pewność, że będzie w pełni profesjonalna, tak jak twoja firma.
Strona internetowa jako reklama
Wyobraźmy sobie ulotkę, jest zwykle mała, atrakcyjna graficznie, ale nie można na niej zamieścić wiele treści. Tak samo element reklamowy w gazecie lub czasopiśmie. Strona internetowa nie ma praktycznie żadnych ograniczeń pod względem ilości zamieszczanej na niej treści. Można podzielić ją na poszczególne sekcje i zaprezentować firmę „od kuchni”, jej portfolio, zareklamować różnymi sposobami i przedstawić pełną ofertę bez żadnych ograniczeń. To idealny sposób na reklamę – klient może spędzić tak dużo czasu jak potrzebuje i przeczytać informacje, które go interesują. Można również pokusić się o wykonanie strony w wielu językach, a wtedy również osoby nie znające języka polskiego będą w stanie przekonać się do oferty firmowej.
Strona internetowa jako forma kontaktu
Osoby starszej daty zapewne pamiętają opasłe książki telefoniczne, gdzie odszukanie wybranego numeru telefonu było nie lada wyzwaniem. Dzięki wyszukiwarce Google i jej nieustannie ulepszanym algorytmom udało się przekazywać informacje w bardzo konkretny i szybki sposób. Odnalezienie wybranej firmy po jej nazwie, adresie nie nastręcza już trudności – oczywiście pod warunkiem, że ktoś o niej coś napisał w internecie, a najlepiej jeśli posiada własną stronę www. Ktoś trafiając na stronę firmy znajdzie tam szczegóły odnośnie fizycznej lokalizacji, numerów telefonów, adresu e-mail, a dość często będzie nawet w stanie wysłać wiadomość bezpośrednio z formularza kontaktowego.