Biuro wirtualne to ciekawa opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą prowadzić firmę w Warszawie, nie narażając się na wysokie koszty wynajmu lokalu. Usługi umożliwiają kierowanie działalnością nawet zza granicy – na czym dokładnie polegają i u kogo się sprawdzą?

Biuro wirtualne w Warszawie, czyli jak zdobyć najlepszą lokalizację?

Lokalizacja firmy jest bardzo ważnym aspektem, mającym wpływ na wizerunek marki oraz to, czy klienci zainteresują się jej usługami. Do najbardziej atrakcyjnych biznesowo lokalizacji, budzących zaufanie wśród klientów, należy centrum Warszawy – nie każdy jednak może sobie pozwolić na wynajęcie lokalu w tym miejscu. Rozwiązaniem jest biuro wirtualne, czyli usługa pozwalająca zyskać adres na Śródmieściu, w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy.

Wirtualne biuro w Warszawie na Śródmieściu można uzyskać w prosty sposób – wystarczy wybrać odpowiedni pakiet na http://biurokamienica.pl/wirtualne-biuro-warszawa-srodmiescie/, by wynająć usługę dla swojej firmy. W skład każdego pakietu wchodzi możliwość korzystania z adresu przy ul. Marszałkowskiej na Śródmieściu do rejestracji swojej firmy, prowadzenia jej korespondencji oraz w celach reklamowych, np. zamieszczania go na wizytówkach. W cenie pakietu można zyskać także dodatkowe usługi:

  • obsługę firmowej korespondencji przez sekretariat,
  • obsługę prawną przedsiębiorstwa, świadczoną przez doświadczoną kancelarię,
  • możliwość korzystania z sali konferencyjnej o pełnym wyposażeniu.

Są to usługi, których zadaniem jest pomoc przedsiębiorcy w prowadzeniu jego działalności w modelu z biurem wirtualnym. Dzięki temu, że pod wynajętym adresem znajduje się luksusowa kamienica z pełnym wyposażeniem biurowym oraz wykwalifikowanymi pracownikami, pomagającymi w zarządzaniu firmą na odległość, klient otrzymuje niezbędne narzędzia do realizacji wszystkich ważnych zadań.

Sekretariat, znajdujący się na miejscu, zajmuje się całą pocztą, jaka przychodzi na daną firmę:

  • obiera przesyłki, również kurierskie, z potwierdzeniem odbioru, polecone,
  • informuje klienta o otrzymanych przesyłkach e-mailem, w dniu ich odbioru,
  • przechowuje pocztę i wysyła ją do klienta zbiorczo, raz w miesiącu,
  • skanuje otrzymane dokumenty i wysyła je pocztą e-mailową.

Dzięki takim działaniom, klient nie musi pojawiać się w Warszawie, by prowadzić zarejestrowaną tam firmę – biuro wirtualne umożliwi mu stały dostęp do całej korespondencji, dzięki czemu może swobodnie zarządzać swoją marką, nie bojąc się o przeoczenie żadnej faktury czy umowy.

Dodatkowym ułatwieniem jest także dostęp do wyposażonej sali konferencyjnej – przedsiębiorca może dzięki temu organizować spotkania biznesowe w atrakcyjnej lokalizacji, która z pewnością zrobi duże wrażenie na klientach i kontrahentach.

najtańszy sposób na atrakcyjną lokalizację firmy

Wirtualne biuro w Warszawie – dla kogo jest przeznaczone i jakie daje możliwości?

Wirtualne biuro umożliwia każdemu przedsiębiorcy zarejestrowanie i oficjalne prowadzenie swojej firmy w Warszawie Śródmieściu, nawet, jeśli znajduje się w innym mieście lub kraju – w granicach Unii Europejskiej. Z opcji korzystają więc najczęściej osoby, które chcą dodać swojej marce prestiżu dzięki jednej z najlepszych lokalizacji biznesowych w kraju. Centrum stolicy, w tym okolice Woli, Pragi Południa, Mokotowa, Ochoty czy Bielan, jest kojarzone z firmami, które odniosły w kraju duży sukces – dzięki wirtualnym biurom można postawić swoją markę w ich towarzystwie, co przyciągnie duże zainteresowanie klientów.

Jest to opcja skierowana głównie do małych firm, start-upów oraz freelancerów, dla których zazwyczaj wynajmowanie lokalu, szczególnie w tak drogiej okolicy, jest nieopłacalnym posunięciem. Dzięki usłudze wirtualnego biura w Warszawie, mogą uzyskać bardzo atrakcyjny adres i wyróżnić się tym na tle konkurencji, unikając wysokich kosztów czynszu czy rachunków.

Również większe przedsiębiorstwa korzystają z takiego rozwiązania, w przypadku, kiedy na co dzień nie potrzebują własnego biura, np. firmy, których pracownicy realizują swoje obowiązki zawodowe zdalnie.