To były nietypowe obchody Światowego Dnia Konsumentów w naszym. W roli głównej wystąpiły bowiem dzieci najmłodszych klas, które przyswajały sobie wiedzę - jak być świadomym konsumentem właśnie. A potem dzieliły się nią w domu.
Z powodu ograniczeń związanych z pandemią Miejski Rzecznik Konsumentów Tomasz Strojek wspólnie z Bożeną Brzeskot, dyrektorką Centrum Integracji Społecznej zorganizowali cykl spotkań. – Ci najmłodsi są także konsumentami - mówi Tomasz Strojek. – Kupują chociażby zabawki. Dla nich właśnie przygotowaliśmy w bardzo przystępny sposób pogadanki oraz przekazaliśmy im książeczki o tej tematyce. Te dzieci bardzo dobrze przyswoiły sobie wiedzę konsumencką i potrafiły o tym opowiadać. Mam nadzieję, że przekażą jej część swoim rodzicom, czy dziadkom – dodaje.
Zwieńczeniem Światowego Dnia Konsumenta w Centrum Integracji był konkurs plastyczny. Jego uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy.