Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta

- Biuro obsługi klienta bardzo nam się podoba, bo w jednym miejscu można załatwić wiele spraw - mówią legniczanie pani Barbara i Janusz. – Urzędnicy, którzy nas obsługują  są życzliwi, kompetentni i bardzo chętni do pomocy.  

Biuro Obsługi Klienta w ratuszu zostało otwarte 19 kwietnia. – Obsłużyliśmy już ponad tysiąc osób – wylicza  szefowa biura, Dominika Słapek. – Każdego dnia udzielamy blisko dwieście porad i informacji. Cieszy nas, że klienci wychodzą zadowoleni.

W poniedziałek i wtorek, tuż przed świętami majowymi, prezydent miasta i urzędniczki rozdawały klientom biało-czerwone flagi. Otrzymało je 100 osób.

- Założyliśmy, że to będzie miejsce profesjonalnej obsługi naszych mieszkańców. Tak się już dzieje. Biuro po prostu tętni życiem – mówi prezydent Tadeusz Krzakowski.

Biuro mieści się w zabytkowej sali na parterze, która  została nowocześnie urządzona i wyposażona. Posiada osiem stanowisk do rozmów z urzędnikami, którzy informują, w jaki sposób załatwić sprawę oraz przekazują niezbędne do tego wnioski i formularze.

W biurze (sala nr 5) zainstalowany jest nowoczesny system informacyjny i zarządzający ruchem klientów, oczekujących na załatwienie spraw. Przed wejściem do biura z biletomatu pobieramy bilet do określonego stanowiska. Podchodzimy do niego po ukazaniu się na ekranie numeru biletu i po informacji tonowej. Osoby niepełnosprawne (głuchoniemi) są obsługiwane przez tłumacza języka migowego za pośrednictwem komunikatora „skype”.

Klienci mogą korzystać m.in. z: informacji ogólnych, potwierdzania, przedłużania i unieważniania profilu zaufanego, aktywacji konta PLIP (Platforma Informacyjno Płatnicza), która umożliwia przeglądanie swoich zobowiązań wobec gminy, z przyjmowania korespondencji. Znajdą tu wiedzę o Karcie Dużej Rodziny, aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, o transporcie publicznym, gospodarce lokalami mieszkalnymi, utrzymaniu i remontach dróg, o podatkach czy też opłatach za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.

W biurze utworzono stanowiska do obsługi najbardziej newralgicznych wydziałów Urzędu Miasta: zdrowia i spraw społecznych, infrastruktury komunalnej, finansowy, środowiska i gospodarowania odpadami oraz administracyjno-gospodarczy. Do ich zadań należy bezpośrednia obsługa klienta, czyli przyjmowanie i wydawanie wniosków, pomoc w ich wypełnianiu oraz udzielanie możliwie wyczerpującej informacji w każdej kategorii spraw.

 

Galeria zdjęć

powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
powiększ zdjęcie: Legniczanie bardzo sobie chwalą pracę Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta
Powrót na listę aktualności