Reklamować się w internecie można na wiele różnych sposobów. Niektóre metody są bardzo proste, inne zdecydowanie trudniejsze, a w dodatku bardzo czasochłonne. Do takich należą kampanie google ads i pozycjonowanie. Mówi się jednak, że ta pierwsza z metod jest lepsza. Dlaczego? Co wpływa na takie właśnie myślenie?

Dlaczego AdWords zamiast pozycjonowania?

AdWords przynosi szybkie efekty

Kampanie AdWords w porównaniu do pozycjonowania przynoszą szybkie efekty. Pracy też jest zdecydowanie mniej. Ważne jest tylko to, aby reklamodawca miał w tym zakresie doświadczenie i odpowiednią wiedzę. Nie wszyscy mogą się nią pochwalić, dlatego nie wszyscy powinni zajmować się tym osobiście. Najlepiej zlecić przeprowadzenie takiego działania profesjonalistom, a więc agencji SEO lub innej firmie specjalizującej się w tym zakresie. W przypadku ads w błyskawicznym tempie można umiejscowić stronę na pierwszych pozycjach wyszukanych wyników. Pozycjonując ją, na takie efekty trzeba czekać nawet rok, a jak długo będą się utrzymywać, też nie wiadomo.

AdWords gwarantuje widoczność strony

AdWords zapewnia widoczność strony w internecie. Decydując się na tego rodzaju reklamę, można zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie, liczbę klientów. Szukając konkretnej firmy takich linków umieszczonych na samej górze czy na dole z hasłem „Reklama” trudno jest nie zauważyć. Można więc spodziewać się, że kliknięć będzie wiele. Z pozycjonowaniem jest tak, że efekty pojawiają się po pewnym czasie, a jeżeli na przykład strona nigdy nie była pozycjonowana, to cieszyć zaczną  dopiero po dłuższym czasie. Strona jeszcze przez długi czas nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania.

AdWords nie musi dużo kosztować

Mając strony internetowe pozycjonowanie jest tak jakby obowiązkowe. Bez działań SEO po prostu nie będą widoczne. Nie zaszkodzi też przeprowadzić kampanii Adwords, która przynajmniej na jakiś czas przyczyni się do zwiększenia widoczności strony w sieci – w wynikach wyszukiwania. Usługi te wcale nie muszą zbyt wiele kosztować. Koszty są tu regulowane i to najczęściej ustalane przez reklamodawcę, właściciela strony. Od nich mogą zależeć efekty, ale wcale nie muszą. Najważniejsze jednak jest to, aby zapewniły stronie popularność, a internautom jej dobrą widoczność.

AdWords to naprawdę usługa godna uwagi

Niektórzy dopytują jak pozycjonować strony, z nadzieją, że w końcu ktoś im podpowie i zrobią to szybko i skutecznie. Okazuje się jednak, że w przypadku tego rodzaju działań szybko nie będzie. Chcąc uzyskać satysfakcjonujące efekty, trzeba zadbać o szereg działań dodatkowych. I takim działaniem jest bez wątpienia AdWords. Dzięki profesjonalnym kampaniom można szybko i wygodnie zwiększyć popularność dowolnej strony. Warto tylko wcześniej przeprowadzić jej optymalizację, ocenić jakość. Czasem trzeba wprowadzić drobne poprawki, aby zwiększyć wartość tej witryny. Przecież nie chodzi tu tylko o to, aby internauta na tę stronę trafił, ale też o to, aby zainteresował się jej zawartością i chciał skorzystać z oferty.