UM Legnica: Legnica promowała się w Dreźnie
Czy Europa Wschodnia ma nową turystyczną gwiazdę? Legnica, miasto ukryte na Dolnym Śląsku, przyciągało spojrzenia na targach w Dreźnie, prezentując swoje kulturowe i hotelarskie perły. Odkryjmy, co sprawiło, że wydarzenie to stało się oknem na świat dla tej polskiej miejscowości.
  • Legnica jako uczestnik międzynarodowych targów turystycznych w Dreźnie.
  • Prezentacja oferty edukacyjnej i hotelowej miasta na arenie międzynarodowej.
  • Planowane partnerstwo Polski w przyszłorocznej edycji targów.
  • Legnicka tradycja uczestnictwa w tym wydarzeniu.

W miniony weekend mieszkańcy Legnicy mieli szanse poczuć się jak ambasadorowie swojego miasta, reprezentując je na prestiżowych targach turystycznych w Dreźnie. Impreza ta zgromadziła ponad 300 wystawców z 15 krajów, przyciągając entuzjastów podróży z całego świata. Legnica nie pozostała w tyle, zaskakując bogatą ofertą kulturalną i rozbudowaną bazą hotelową, w której prym wiodły takie obiekty jak Hotel Milenium, Admirał, Qubus a także perełka hotelowa - Hotel Gwarna.

Legniccy wystawcy nie zapomnieli również podkreślić swoich atutów edukacyjnych, promując Collegium Witelona - największą uczelnię publiczną w mieście. To właśnie takie wydarzenia pełnią kluczową rolę w budowaniu międzynarodowej świadomości o lokalnych ośrodkach akademickich, które mogą przyciągać studentów z zagranicy.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez organizatorów, targi cieszą się rosnącą popularnością, a w tym roku zwiedziło je rekordowe 35 tysięcy gości. Planuje się, że w przyszłym roku Polska zostanie głównym partnerem tych prestiżowych targów, co stanowić będzie kolejny krok w promocji turystycznej kraju oraz regionu Dolnego Śląska – powiedziała Ines Kurze, reprezentująca biuro promocji targów w Dreźnie. Ta zapowiedź otwiera nowe perspektywy dla prezentacji naszego kraju na międzynarodowej arenie.

Legnica ma już historię uczestnictwa w tym niemieckim wydarzeniu, nieprzerwanie od kilku lat prezentując swoje walory na targach w Dreźnie. To świadczy o determinacji w promowaniu lokalnych atrakcji i potencjale, który z pewnością nie umknął uwadze odwiedzających z różnych stron Europy.


Opierając się na: UM Legnica